Bernard och Bianca i Australien (1990)

The Rescuers Down Under
Klassiker nummer 29


Bernard & Bianca befinner sig nu mitt i hjärtat av Australiens otämjda vildmark. Där svarar våra hemliga agentmöss på ett rop på hjälp från Joey, en ung pojke som kämpar för att rädda en magnifik örn från en hänsynslös tjuvskytt. Men med rastlösa infödingar och oväntade faror bakom varje hörn, vem vet då om de kan komma till undsättning i tid!



(Jag kunde inte hitta en trailer med ens okej kvalite, så det får bli en scen ur filmen istället.)

Kommentarer

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0