Micke och Molle (1981)

The fox and the hound
Klassiker nummer 24


"Jag heter Micke, vad heter du?" När rävungen Micke möter hundvalpen Molle blir de bästa kompisar direkt och hittar på det ena buset efter det andra! Men en vacker dag åker Molle bort med sin husse för att lära sig jaga. Ett år senare kommer han tillbaka till gården som en fullvuxen jakthund. Micke finns kvar, men gör vänskapen det? Molle har lärt sig jaga alla slags djur - även rävar... Kan han verkligen jaga sin bästis Micke?


Kommentarer

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0