Gifter sig Belle och odjuret?

"Hej, jag är ett disney fan precis som du antar jag, och jag blev super glad när jag hittade den här bloggen. jag vill bara flika in att Bell gifter sig väl antagligen med odjuret och han är ju en prins, eller har jag bara hittat på det själv? ska nog ta och kolla upp det senare idag. så kan jag återkomma :D"

Jag tror också att dom gifter sig, men det är ingenting som man får se i filmen. Dom flesta Disneyfilmerna slutar med att man får se ett bröllop, men Skönheten och odjuret slutar bara med att dom dansar i sina "vanliga" kläder och trots att det kommit en uppföljare så är det ingen som nämner något om man och hustru.

Sen är ju Belle en ganska självständig tjej, så hon kanske nöjer sig med att bara vara hans flickvän och inte har något behov av ett bröllop. ;)

Kommentarer
Postat av: E

Hej igen, va kul att du gjorde min kommentar en del av bloggen. det är som du säger, det är ju faktiskt aldrig något bröllop. men det kanske är lite som med odjurets namn att man får tänka ut lite skälv. jag skulle gärna tro att de nångång gifter sig. :D

2011-12-12 @ 21:51:13

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0