Kanske inte en borttagen scen ändå? (Del 2)

Angående inlägg1 och inlägg2

"Nej den fanns med från början, vi har den på VHS här hemma på engelska med just den scenen från när den kom ut =)"

Okej, det här är ett riktigt mysterium för den scenen finns som sagt inte med på den amerikanska versionen som jag har här och när jag sökte på youtube så hittade jag en engelsk version som är uppladdad 2011 och scenen finns fortfarande inte med. Så jag vet inte vad jag ska tro. Det är en väldigt fin scen som borde vara med i alla versioner (även den svenska!) men det är den tydligen inte.

Spola fram till 02:29


Kommentarer

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0