Trassel är på G!

"Tack så mycket! Älskar den här filmen! Så himla gullig och romantisk (speciellt Naveen). Skulle bli jätte glad om du skulle kunna skriva lite rolig fakta om Trassel, Skönheten och Odjuret och den lilla sjöjungfrun :D Och kanske något mer om prinsessan och grodan! :) Tack för en as bra blogg! :)"

Tusen tack för dom fina orden! Jag har varit beredd på att få förfrågningar om dom lite större klassikerna, såsom Lejonkungen, Skönheten och Odjuret, osv. Och ja, jag ska skriva om dom någon gång. Eftersom dom är så stora, så kommer jag antagligen att hitta hur mycket fakta som helst om dom och det är där problemet börjar. Ska jag skriva ett enda långt inlägg eller ska jag dela upp det i flera lite mindre inlägg? Och sen så är ju Den lilla sjöjungfrun min absoluta favoritfilm, så jag har väntat lite med att skriva fakta om den filmen också eftersom jag vill att det inlägget ska bli det bästa någonsin. ;)

Men Trassel ska jag definitivt skriva ett inlägg om senare ikväll! Sen får vi se om jag kan hitta mer om Prinsessan och grodan.

Kommentarer
Postat av: Bella

TACK! Har längtat så efter att läsa om Trassel :D Prinsessan och grodan ska bli så himla kul att läsa mer om! (skulle vara super om du skrev lite mer om Naveen, han är typ en av mina favorit karraktärer) :D Thanks again! ;)

2011-11-08 @ 20:04:22

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0