En kvart ur Skönheten och Odjuret

Tänk att nästan alla mina favoritscener från Skönheten och Odjuret utspelar sig under femton minuter. Vargscenen, när Belle sköter om Odjuret, biblioteksscenen och när Odjuret gör sig i ordning för middagen tillsammans med Belle. Den här versionen av filmen visar också den borttagna sången "Människa igen" samt en helt ny scen.



Föresten, visste ni att när David Ogden Stiers skapade rösten till Clocksworth improviserade han under scenen när Odjuret funderar över hur han ska visa sin kärlek till Belle. Manuset löd "blommor och choklad", men han la dit "löften som du aldrig tänker hålla". Eftersom inspelningen pågick fick hela teamet fortsätta scenen till slutet innan alla bröt ihop av skratt.

Kommentarer
Postat av: Tovis :D

Jättekul med en disney blogg :D!



Skulle vara väldigt snällt av dej att kolla min blogg, och sen rösta på mej com veckans blogg här: http://sannaisidorsson.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-del-1.html?_tmp=b3f091174a7da145d875a3c5f7e1f98e37cf864d



Jag är nummer 6, snällasnällasnälla gör det :3

2011-09-03 @ 21:10:38
URL: http://photoismymotto.blogg.se/

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0