Nya blogg.se

För er som bloggar under blogg.se så har ni antagligen märkt att hela funktionen har förändrats. Personligen tycker jag att det är jättebra, då jag nu kan tagga mina inlägg och dessutom svara på kommentarer från personer som inte äger egna bloggar. Så från och med nu kan jag ha mer kontakt med er, vilket jag ser fram emot.

För övrigt så funderar jag på att ännu en gång ändra designen. Jag vet inte hur det har varit för er, men jag har haft mycket krångel med den och märker att man ibland inte kan klicka på dom olika kategorierna. Har ni märkt av något problem?

Kommentarer
Postat av: emma

Ja det har varit lite tokigt med kategorierna någon gång :/

Svar: Oftast när jag försöker klicka på kategorierna måste jag klicka flera gånger för att "rullgrejen" ska reagera och det är frustrerande. Jag vill gärna ha den här designen eftersom den inte tar så mycket plats på sidan, men måste nog byta tillbaka till något som liknade den gamla designen, tråkigt nog.
disneysworld.blogg.se

2012-06-30 @ 19:15:02

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0