Disneykampanj på CDON.com

Just nu är det Disneykampanj på CDON.com! Passa på att köpa den där filmen som du tycker fattas i filmhyllan eller varför inte köpa en julklapp till en nära vän?
 
I vanliga fall kan en klassiker kosta upp till 179 kronor. Mitt dyraste Disneyköp var en film för 200 kronor. Men nu kan du köpa en film för endast 99 kronor. Tänk på att när en klassiker väl tagit slut kan det dröja flera år innan den släpps igen. Klicka här för att komma till erbjudandet.
 
Köp 1 film för endast 99 kr
Köp 3 filmer för endast 249 kr
Köp 5 filmer för endast 399 kr
 

Kommentarer

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0