Fel och missar

Ariel ändrar frisyr under låten "Ta en kyss".
 

Kommentarer
Postat av: M

Haha! Jag har också tänkt på det!

Svar: Den lilla sjöjungfrun måste vara den Disneyfilmen jag sett flest gånger och jag har aldrig tänkt på det. Men det måste ju ha varit ett medvetet misstag av animatörerna.
disneysworld.blogg.se

2012-11-13 @ 12:49:06
Postat av: Disneyfan

Tycker du inte att Eric, Naveen och Aladdin påminner varandra i deras utseenden? Jag tycker att de gör det sjukt mycket. Kan du inte skriva lite om dem? :)

Svar: Ja, det har du rätt i. Leendet och ansiktsformen är väldigt lika. Jag har faktiskt skrivit ett inlägg med fakta om Naveen förut som ligger i kategorin "Prinsessan och grodan". Men jag kan kolla om jag kan hitta något speciellt om Eric och Aladdin.
disneysworld.blogg.se

2012-11-13 @ 12:59:08

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0