Designhjälp!

Jag satt och kollade igenom mina kategorier när jag upptäckte att den lilla knappen längst ner på sidan ("nästa sida"/"föregående sida") försvunnit. Detta leder till att man till exempel i kategorin "blandat" inte kan se äldre inlägg och måste bläddra runt i arkivet för att kunna hitta dom. Det här problemet gör det otroligt svårt för läsare (och självklart mig) att hitta vissa inlägg. Jag har googlat runt lite för att hitta en kodmall där jag kan ta den lilla delen som gör att man kan gå bakåt i en kategori, men jag hittar ingen som verkar fungera.

Finns det någon som vet hur man gör eller måste jag byta design? Jag har provat lite olika designer på bloggen och den här känner jag mig ganska nöjd med förutom färgerna som jag ska ta tag i någon dag när jag har tid och ork, så det hade känt tråkigt om jag var tvungen att byta ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad jag vet så finns det ingen sådan funktion till blogg.se. Men man kan ändra antalet inlägg som ska visas på förstasidan i kodmallen:








${EntryTitle}

Svar: Det har jag försökt med, men det verkar inte bli någon skillnad. När jag googlade runt såg jag att flera stycken sa att den funktionen inte finns, men senast igår så såg jag minst två bloggar från blogg.se som hade den funktionen så jag har antagligen bara valt fel design.
disneysworld.blogg.se

2012-10-01 @ 14:31:42
URL: http://algekrans.blogg.se

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0