Paus över helgen

Hej alla läsare!

Det kommer inte bli någon uppdatering över helgen, eftersom jag behöver lite tid för mig själv och ska ta det så lugnt som möjligt. Men från och med måndag kommer jag fortsätta med att försöka uppdatera med minst ett inlägg om dagen. Dock skulle jag uppskatta lite inspiration från er. Vad ska jag skriva om? Vilken film? Vilken karaktär? Vill ni ha någon bakgrund om någon sång? Någon borttagen sång? Fel och missar ur någon film? Fundera och kommentera!

Annars vill jag bara önska er en jättefin helg och så ses vi nästa vecka!
 

Kommentarer
Postat av: emma

skriv lite om brave, eller modig :)

2012-09-28 @ 16:08:18
URL: http://emmagberg.devote.se
Postat av: amanda

Tarzan och Anastasia! :D

Svar: Anastasia är ingen Disneyfilm, men Tarzan kan jag skriva om. :)
disneysworld.blogg.se

2012-09-28 @ 16:13:38
URL: http://amandamj.blogg.se
Postat av: Daniella

Skriv lite mer om nya utgåvor som kan komma ut. Stor Storbritannien är lite före med filmerna tror jag och har redan kommit ut med Bernad och Bianca, Pocahontas, Peter Pan m.m, skulle vilja ha reda på om det går rykten kring vilka nya filmer som kommer ut som Blu-Ray utgåvor i Sverige!

Övrigt så tycker jag verkligen om denna blogg, kul att du uppdaterar minst 1 gång om dagen. :)

2012-09-28 @ 22:29:53
Postat av: Amanda

Jag skulle vilja läsa om Aladdin eller Lejonkungen :D
Det vore också roligt att se flera "visste du att...?" fast jag förstår om det tar ett tag att hitta fakta för dom inläggen ;)
Skriv gärna mer om disneylegender ^^

2012-09-29 @ 22:05:53
Postat av: Jonna

Bakgrund om manus och var historierna kommer ifrån =)

2012-09-30 @ 16:25:31
URL: http://yonnalicious.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tycker du ska skriva en topp 10 lista på dina favorit disneyfilmer, och varför du tycker så :)

2012-09-30 @ 20:18:39
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

tycker om när du skriver fakta, om manus och hur filmerna kom till. kända personer etc. men ja skulle också tycka om fel/missar i olika filmer och så. :D

2012-10-01 @ 12:06:03
URL: http://majjohansson.blogg.se

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0