Senaste svaren

Här kommer svaren på de senaste inläggen!



- Jag är hungrig, mamma. Jag är hungrig!
- Men du har just ätit.
- Jag är hungrig ändå. Jag skulle faktiskt kunna käka en hel elefant.

Pongo och de 101 dalmatinerna. Mulle och Perdita när de tittar på tv tillsammans.

 


Svärdet i stenen. När Pysen försöker sluta fred med ugglan Archimedes.


- Du har ingen hand med barn. Man måste vinna deras förtroende, få dom att tycka om dig.
- Va? Hur gör man det?
- Du tvingar dom att tycka om dig, idiot!

Bernard och Bianca. När Medusa berättar för Snoops om hur hon ska manipulera Penny till att hämta Djävulsögat. (Vid det här laget har det hänt något konstigt med kommentarerna, så alla svar ligger i olika inlägg och jag har ingen aning om någon svarade rätt på den här.)



Herkules. När titanerna gör kaos på jorden. (Den här trodde jag för övrigt att ingen skulle klara av, bravo!)


"Jag vill att du ska spåra den här fienden! Ja, du känner igen honom. En storbov! En skurk! Tätliggande ögon, trasig vinge! Ah, en enbent fladdesmus med en trasig
vinge."

Mästerdetektiven Basil Mus. När Basil ska få hunden Toby att spåra Skrället.




Bambi. Efter skogsbranden. (Pågrund av kommentarskrånglet så vet jag inte om någon hade rätt på den här heller.)




Pongo och de 101 dalmatinerna. När Hjalle stänger in Nanny på vinden.


- Människor?! Vadå människor?!
- Människor...? Vem sa något om människor...?

Den lilla sjöjungfrun. När Sebastian råkar försäga sig till Triton om att Ariel haft kontakt med människor.




Lejonkungen. Strax innan Rafiki förstår att Simba fortfarande lever. (Många gissade på Pocahontas, vilket är fullt förståeligt)


- Vem skulle ni ge det uppdraget?
- Har han någon brorsa? Snäll farmor kanske?

Lilo & Stitch. När Högsta rådsdamen av den Förenta Galaktiska Federationen diskuterar med Agent Wendy Pleakley om vem som ska ta hand om experiment 626.


- Det var tragiskt. Vi förlorade allt i branden.
- Allt utom gamle Snövit här.
- Började det brinna före eller efter jordbävningen?
- Det var efter jordbävningen, det minns jag!
- Före översvämningen...
- Prata inte om kriminaliteten...
- Thebe har verkligen blivit sämre på nolltid.
- Jo, jag tackar. Man hinner inte vända sig om förrens det dyker upp ett nytt monster som ställer till det. 
- Nu fattas det bara en gräshoppsinvasion.

Herkules. Den lilla folkmassan i Thebe.




Robin Hood. Broder Tucks kyrka.


Kommentarer

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0