Röjar-Ralf får en uppföljare

Det går väldigt bra för Disney studio numera och Röjar-Ralf är en av dom senare klassikerna som blivit väldigt populär. Så populär till och med att den nu ska få en uppföljare.

Eftersom filmen utspelar sig i tv-spelens värld så kommer uppföljaren att låta en redan känd tv-spelskaraktär medverka. Rykten säger att det finns en chans att det kommer bli självaste Super Mario!

 
Andra rykten säger även att det kan bli Sonic. Vilken karaktär hade du velat se i uppföljaren?

Kommentarer
Postat av: Louie

jag hoppas på mario! :D

2014-02-27 @ 18:47:13
URL: http://louielei.blogg.se/
Postat av: EliasPbo

Blev filmen populär?(retorisk fråga) så du gav den en egen kategori! Då får jag lust att framöver se den igen, och kanske ska jag göra samma sak med Bolt, den jag börjar med Röjar-Ralf, och även om jag ser om Bolt så kommer den ALDRIG NÅGONSIN att bli bättre än vare sig Prinsessan och Grodan, Trassel eller Frost.

Men för att svara på din fråga så tycker jag att det duger bra med Mario och Sonic som du visade

2014-02-27 @ 20:21:05
Postat av: Jenny

Jag har hört om de ryktena på nätet! Hoppas att filmen blir färdig fort!

2014-03-01 @ 11:28:09
URL: http://gepardblogg.se
Postat av: Emma

Det vore verkligen kul om Link var med :D

2014-03-01 @ 17:48:14
Postat av: Nadja

Gud vad kul! Jag tyckte verkligen om Röjar-Ralf så det ska bli kul att se uppföljaren då :)
Jag hade gärna se de ganska stora spelkaraktärerna så som Super-Mario, Sonic, Link osv.

2014-03-07 @ 19:10:23
URL: http://cherrystar.webblogg.se

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0