"Barn blir homosexuella av Disneyfilmer"

Läs inte om du inte sett Frost, eftersom inlägget avslöjar hur filmen slutar.

En läsare tipsade om en amerikansk artikel som handlar om en pastor som smutskastar Disney.


En amerikansk pastor har avslöjat Satans senaste iskalla plan: "Frost".

Ett mysigt animerat äventyr för hela familjen, eller förklädd homosexuell propaganda som självaste Djävulen har skapat? Åsikterna går isär om succéfilmen "Frost", iallafall om du frågar pastorn Kevin Swanson.

I sitt radioprogram har han kallat filmen för "ren och skär ondska":
- Hur många barn tas med på de där filmerna? Hur många kristna tar med sina barn för att se "Frost", producerad av en organisation som förmodligen stöttar homosexualitet mest av alla i det här landet?

- Jag är inte den som ser konspirationer överallt, men man kan undra om inte något riktigt ondsint händer. Om jag var Djävulen, vad skulle jag göra för att krossa samhället och göra något riktigt, riktigt elakt mot 5-, 6- och 7-åringarna i Amerikas kristna familjer? Jag skulle ta över Disney.

Kevin Swansons medprogramledare Steve Vaughn tillägger:
- De gör sina fina små filmer och kastar in små detaljer som får synd att verka spännande, särskilt en av de värsta synderna, för att sakta börja indoktrinera barnen.

Swanson och Vaughn uppmärksammar bland annat att:
1. Elsa får ingen man i slutet, så hon är troligen lesbisk.
2. Hennes sång "Let It Go", om att omfamna det som är annorlunda hos en själv, kan tolkas som en komma-ut-sång.
3. Och vi ska inte glömma att Kristoff har en "onaturlig" relation till renen Sven.


Kommentarer
Postat av: Emma

GAAAAHHHHHH!!!! DEM LETAR JU EFTER FEL!!! då kan man säga att alla 7 dvärjar är gay, eftersom dem inte gifter sig i slutet??!! Det är bara löjligt och sten dumt! Man säger till barnen att det ok att va gay, för "dem ska gå sin egen väg" men att sedan säga i radio att det är den värsta synden av dem alla. det är hyckleri!

2014-07-12 @ 14:21:58

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0