Uppdatering

Jag har fortfarande inte lagt ner bloggen, men det känns inte bra att uppdatera den om jag inte har suget. Om jag tvingar mig själv att skriva inlägg trots att jag inte orkar eller har tid, så kommer det inte vara roligt längre.

Jag kommer nog inte uppdatera flera gånger i veckan som tidigare, men jag kan däremot se till att bloggen inte står stilla i månader som den gjort nu.

När jag ändå skriver ett inlägg så vill jag visa en bok som jag köpte för ett tag sen. Det är en riktigt stor bok om produktionen av Snövit och de sju dvärgarna och den är på hela 320 sidor.

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir glad av det lilla jag får läsa! :D

2015-06-10 @ 09:58:13
Postat av: Anonym

Du är bäst!

2015-06-10 @ 13:24:52
Postat av: Jonna

Åh va kul att du är här igen!!

2015-06-11 @ 00:11:47
Postat av: Karin

Jag förstår dig.
Var har du köpt boken? :3

Svar: På Akademibokhandeln :)
disneysworld.blogg.se

2015-06-17 @ 19:15:45
URL: http://forevermore.blogg.se

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0