Gissa filmen

 
 
 
Vilken scen och vilken film kommer bilden ifrån?

Kommentarer
Postat av: Malin

Lejonkungen tror jag det är... Har för mig att scenen är ibörjan när somna är liten.

2016-01-27 @ 12:47:17
Postat av: Malin

Simba

2016-01-27 @ 12:48:04
Postat av: Karin

Det första som dök upp i mitt huvud är Kogänget; när Fru Caloway och Maggie bråkar på ön när det blir översvämmning- Fru Caloway vill gå hem men Maggie vill fortsätta. Men ju mer jag tittar på bilden desto mer osäker blir jag för det kan också vara Bambi; efter skogsbranden.

2016-01-29 @ 21:32:31
URL: http://forevermore.blogg.se
Postat av: Suryhi

Känner inte igen, så därför antar jag att det är från någon jag inte har sett! haha
Kanske från någon mindre känd film... Taran och den magiska kitteln?

2016-01-30 @ 02:47:04
Postat av: EliasPbo

Detta är när det regnar i Lejonkungen.

2016-01-31 @ 12:36:51
Postat av: Andrea

Lejonkungen :)

2016-01-31 @ 17:51:46

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0