Hur många läsare har jag?

"Får man fråga hur många besökare du brukar ha?"

Ärligt talat? Jag har ingen aning.
Den här bloggen innehåller väldigt mycket bilder och om någon googlar efter Disney och klickar på en bild som jag lagt upp så står det på min statistik att jag fått en besökare trots att personen inte ens varit inne på min blogg, så jag brukar inte bry mig om att kolla statistiken här. Men oftast så brukar den inte gå över 20 klick faktiskt. Det mesta jag haft är 50, men jag vet ju inte om det var besökare till bloggen eller om folk bara var allmänt sugna på att googla efter lite Disneybilder den dagen.

Sen har jag i alla fall 21 personer som följer min blogg via bloglovin och sju stycken som gillat min Facebook-sida, men det säger ju ingenting heller egentligen då jag själv till exempel följer många bloggar utan att bevaka dom via någon sida.

Men jag hade antagligen fler läsare för några månader sen när jag var mer aktiv än vad jag har nu. Förut kunde jag få flera kommentarer om dagen och om jag inte uppdaterade på några dagar så var det alltid någon som kommenterade om det. Nu kan jag låta bli att röra bloggen på en vecka utan att någon bryr sig, vilket på ett sätt kan vara skönt men samtidigt så gör det ju att jag inte känner samma behov av att uppdatera bättre eftersom det både kräver tid och energi från mig.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Har du en FB-sida? Kan du länka? :)

2012-04-22 @ 15:19:50
URL: http://yonnalicious.blogspot.com

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0