Disney villains designer collection

Den 16 oktober 2012 kom det ut ett gäng dockor som är inspirerade av Disneys skurkar i USA.
Det kommer även komma ut nagellack, dagböcker och väskor i samma stil.


Kollektionen kommer innehåller sex olika skurkar och de flesta dockorna har små accessoarer.

Den elaka drottningen: Hon är den dockan som liknar originalet mest. Dockan har längst lösögonfransar av alla.
Hjärter Dam: Dockan är inte överviktig, som karaktären i filmen är. Hennes klänning innehåller mycket volanger och en liten spira ingår i paketet.
Den onda féen: Istället för horn har Den onda féen en frisyr i samma modell. Hennes kläder skiljer sig väldigt mycket från originalet. Tillsammans med henne får man staven som man även ser i filmen.
Cruella De Vil: Hennes frisyr är annorlunda från filmen, liksom hennes kläder. Tillsammans med dockan får man en liten pipa.
Ursula: Liksom Hjärter Dam är Ursula också smal. Hon har en mer anständig frisyr och istället för tentakler har hon en klänning med volanger. Snäckan som innehåller Ariels röst medföljer.
Gothel: Dockan har både en annan frisyr och klänning än vad originalet har.

Vilken docka skulle du vilja ha?


Det har tidigare kommit ut en kollektion med prinsessorna. Vill ni att jag skriver om den också?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill gärna läsa om prinsess kollektionen :)

Personligen hade jag velat ha "Den elaka drottningen", vilken hade du valt?

Svar: Hjärter dam. :)
disneysworld.blogg.se

2013-01-01 @ 15:39:29
Postat av: Emma

Kul ;)
Ja tack, skulle va kul att läsa om prinsessorna med! :)

2013-01-01 @ 16:21:05
Postat av: Alexandra

Ja, skriv om det också :) Gärna om anteckningsblocken och det också :) Blir så glad av att läsa din blogg :)

2013-01-01 @ 16:58:50
Postat av: Lina

Skulle helst ha Elaka styvmodern :)
Tycker Gothel ser lite ut som en elak jasmine, hjärterdam som ariel och ursula ser ut som morgana :) Random

2013-01-02 @ 16:57:00
Postat av: Jonna

Oj, vissa var inte alls sig lika! Ursula ser lite Joker-aktig ut..
Tråkigt att de gjorde Ursula och Hjärter Dam så smala :/

Svar: Ja, det tycker jag också. Jag tror aldrig att jag sett en överviktig docka och här hade dom ju verkligen chansen att skapa två.
disneysworld.blogg.se

2013-01-02 @ 21:26:48
URL: http://yonnalicious.blogspot.com

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0