Den lilla sjöjungfrun (triologi) på DVD!

Idag släpps hela triologin med Den lilla sjöjungfrun på DVD åter igen.


Den lilla sjöjungfrun
Antal skivor: 1
Extramaterial:
- Del av hennes värld: Jodi Bensons resa till New Fantasyland
- Borttagen scen
- Alternativt slut



Den lilla sjöjungfrun II - Havets hemlighet

Antal skivor: 1
Extra material:
- Borttagen sång
- Kortfilm: Cirkus på havsbotten



Den lilla sjöjungfrun - Sagan om Ariel
Antal skivor: 1
Extramaterial:
- Bortklippta scener
- Sing-along
- Systrarnas sminkbord
- Splashdance: En dansares undervattensäventyr
- Den Lilla Sjöjungfrun: I havet och bakom kulisserna på Broadway


Kommentarer
Postat av: Ellinor

åååh! vill ha o.o

2013-09-25 @ 10:44:36
URL: http://pinkpanda.webblogg.se
Postat av: Karin

Vet du varför dom släpper gamla filmer igen?
Och jag vet inte om du har gjort något inlägg om det men kan du, om du vill, berätta om Fantasia? Jag har läst någonstans att den ska vara värdefull att ha, vet du något om det? :)

2013-09-26 @ 12:01:39
Postat av: Emelie

Hon som är typ Eriks betjänt eller vad man kallar det nu igen (Kommer inte ihåg vad hon heter) har nästan samma kläder som Askungen när hon inte har finkläder.

Svar: Det har du rätt i! Jag kan göra ett inlägg om det någon gång.
disneysworld.blogg.se

2013-12-07 @ 15:01:19

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0