Kanske inte en borttagen scen ändå?

Angående det här inlägget

"I min DVD-version av Pocahontas är den med på den engelska versionen, men ej svenska. Vad jag förstått är det väl den svenska versionen av den som valdes att inte tas med (och inte ens översättas)? :)"

Jag blev lite snurrig av den här kommentaren eftersom jag också har den engelska versionen (dock nerladdad) och aldrig sett den scenen förut, men jag gissar på att den lagts till efteråt när Disney släppt Pocahontas på DVD åter en gång till. Precis som i till exempel Skönheten och Odjuret så har dom ju lagt till både en ny scen och låt i den nya versionen som inte funnits förut.

Så, tack läsare för att ni rättar mig när jag har fel och skäms på er Sverige för att ni inte översatte den fina låten till oss.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej den fanns med från början, vi har den på VHS här hemma på engelska med just den scenen från när den kom ut =)

2011-11-10 @ 02:27:55

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0