Fel och missar i Jafars återkomst

I uppföljaren i Aladdin har animatörerna gjort ett antal fel i en av dom första scenerna.

När Abu försöker ta smaragdblomman ur vasen, råkar han ta den riktiga blomman som stog i samma vas. I nästa scen är den riktiga blomman tillbaka i vasen igen. Abu slänger bort den riktiga blomman och plötsligt innehåller vasen ingen blomma alls längre, för att sen innehålla smaragdblomman igen som Abu tar.

 
Anden som förlorade sina "armband" som ett tecken på att han hade blivit fri i originalfilmen, har på sig dom genom hela uppföljaren.


Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

vad kul att du uppdaterar oftare =)

Svar: Ja, jag hoppas bara att detta kommer hålla i sig. Men ett inlägg om dagen ska jag nog lyckas skrapa ihop. :)
disneysworld.blogg.se

2012-07-17 @ 19:21:56
URL: http://majjohansson.blogg.se

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0