Tio skurkar som mött sin död genom att falla från en hög höjd


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Dör Gothel av fallet, rent tenkniskt? Har för mig att jag läst någonstans att hon upplöses när E.F.H skär av Rapunzel håret.

Svar: Det håller jag med om och tekniskt sätt så dör inte Den onda féen av sitt fall heller, men jag hittade den här listan och bestämde mig för att göra ett inlägg av det. Annars så kan man ju kalla listan för "tio skurkar som faller sista gången man får se dom i filmen". ;)
disneysworld.blogg.se

2012-07-31 @ 15:09:42
Postat av: jenny

men...björnen på listan borde väl inte vara med för....han gör ju inte mycket och molles husse är väl den riktiga skurken...eller?

Svar: Om man ska vara petig så har filmen många olika skurkar, beroende på vilken karaktär man fokuserar på. Mickes fiender är Amos Slade, Tjiffen, Molle (i vuxen ålder) och björnen. Molles fiende blir björnen då den både anfaller honom själv och hans husse och det blir en slutstrid mellan dom. Björnen är inte direkt filmens huvudskurk, men han är en av dom.
disneysworld.blogg.se

2012-11-24 @ 15:36:55
URL: http://gepardblogg.se
Postat av: EliasPbo

Egentligen så är det faktiskt 14 stycken, eftersom Merlock(Jakten på den försvunna lampan(1990)), Zira(Lejonkungen 2 - Simbas skatt(1998)), Carnotaurus(Dinosaurier(2000)) och Narissa(Förtrollad(2007)) också dör genom att falla

Svar: Som du ser på listan så har jag bara nämnt skurkar från Disneyklassikerna.
disneysworld.blogg.se

2013-06-10 @ 22:00:32

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0