Frågestund till er!
1. Vilka är dina favoritfilmer?
2. Vilken uppföljare tycker du är bäst?
3. Vilka är dina favoritlåtar?
4. Vilka är dina favoritkaraktärer?
5. Hur många filmer har du på DVD/bluray?
6. Vilka är dom sämsta filmerna?
1. Herkules, Djungelboken, Lejonkungen, Basil Mus, Aristocats och Prinsessan och grodan.
2. Peter Pan tillbacka till landet ingenstans, Askungen 2 och 101 dalamtiner, tuffs äventyr i London.
3. Hakuna Matata, All snubbar vill ju vara katt, En sjärna född.
4. Megara, Herkules, Bagera, Timon, Pumba, Rafiki och Lotti.
5. Klassiker 33 och 2 Uppföljare
6. nalle Puh filmerna
1. Den lilla sjöjungfrun, Mulan och Herkules.
2. Minns inte namnet men något om små möss som reste till America, den serien.
3. Hela din värld och En helt ny värld.
4. Ariel, den lilla gula fen från Peter Pan och den där lilla röda draken från Mulan =D
5. 0
6. Pongo och de 101 dalmatinerna plus Dumbo
6. Vilka är dom sämsta filmerna?
1. Lejonkungen alla tre
2. Lady och Lufsen två
3. Lejonkungens låtar och Björnbröders låtar, samt Tarzans!
4. Stort fan av Lejonkungen, så dom karaktärerna.
5. Har typ inga.. :P men sett väldigt många
6. tycker Biarnad och Bianka är dåliga
1. Bernad och Bianca, Lejonkungen, Pocahontas.
2. Bernad och Bianca 2
3. Färger i en vind, havet är djupt
4. Dumbo, Nalle Puh, Ariel
5. Kanske 25 stycken. Har några på vhs med :§
6. Tarzan, och alla animerad skit förutom Toy Story!
1. Tarzan, Lejonkungen, Nalle Puh, 101 dalmatiner
2. Svårt, Lejonkungen måste jag säga
3. Alla från Lejonkungen & Tarzan :)
4. Nalle Puh, Ior, Timon & Pumba
5. Tror inte jag har några på DVD tyvärr. I wish though
6. Tycker inte dom nyare filmerna är något vidare bra
1. Ingenting slår Lilla Sjöjungfrun!
2. uppföljarna på Lejon Kungen
3. En helt ny värld, Hela min värld
4. Ariel,Jasmine, Jane&Tarzan
5. 0
6. Alla "riktiga" filmer t.ex. high school musical mm. och allt skit dom sänder på t.ex. Disney Channel. Som sagt, om Walt Disney hade sett vad dom gjort med Disney hade han nog tagit livet av sig.
1.Aladdin(min absoluta favorit), Lejonkungen, Lilla sjöjungfrun, Mulan
2. Lejonkungen 2 och Mulan 2
3.En helt ny värld
4.Alla karsktärer från Aladdin och Mulan
5. På DVD: Herkules, Aladdin, Prinsessan och groda, Trassel, Toystory 3. På VHS: Typ alla ;)
6. Inga! ^^ Alla är fantastiska <3
1. Lilla sjöjungfrun, hercules och ringaren i notre dame.
2. Tycker alltid att uppföljarna är sämre men jag gillar faktiskt lilla sjöjungfrun2.
3. Alla låtarna från Tarzan och Hercules.
4. Ariel, Hades, Timon och Anden.
5. Har typ alla på vhs.
6. Pocahontas2 är en katastrof enligt mej.