Kalle Anka och hans vänner önskar god jul


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tomteverkstaden :)

2012-12-25 @ 12:11:18
URL: http://cwfoto.blogg.se
Postat av: Amanda

Hmm...Älskar alla men mina två favoriter är Tomtens verkstad och när Piff och Puff klär granen :D

2012-12-25 @ 13:39:04
Postat av: Emma

Piff o puff och husvagnen (trots att det även var scener bortklippta från den i år :( ) :)

Svar: Den har ju alltid varit en klippt version. Vilka scener menar du att dom hade tagit bort i år?
disneysworld.blogg.se

2012-12-25 @ 14:42:12
Postat av: jenny

bella notte.....<3

2012-12-25 @ 15:02:22
URL: http://gepardblogg.se
Postat av: k

Den med kalle anka, musse pigg och långben då de är i husbilen :)

2012-12-25 @ 15:56:09
Postat av: amanda

Djungelboken <3

2012-12-25 @ 16:43:00
URL: http://amandamj.blogg.se
Postat av: Emma

Då när långben ska äta majs men stoppar in gaffeln i eluttaget så det blir popcorn var bortklippt :o

Svar: Den scenen har väl alltid varit utklippt? Jag ska kolla om jag kan få tag på "Kalle Anka-versionen" några år tidigare och kolla upp det.
disneysworld.blogg.se

2012-12-26 @ 00:28:33
Postat av: EliasPbo

Jag tycker naturligtvis om alla dessa som visas.

Bland överraskningarna i detta program i årets julafton så är jag nästan helt säker på att den nya filmen Frost kommer att vara en av de två som visas, och jag tror att Flygplan kommer att vara den andra.

Svar: Ja, det tror jag också.
disneysworld.blogg.se

2013-11-14 @ 22:06:35

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0