Visste du att...?

En läsare bad om att få mer fakta om Lilo & Stitch eller uppföljarna. Jag har publicerat all fakta jag hittat om Lilo & Stitch, men om jag någon gång hittar mer kommer jag självklart att skriva om det här. Jag letade runt lite om fakta om uppföljarna, men det var dåligt med information om dom.

Det jag kunde hitta var två saker:


1. Dr. Jacques von Hamsterviel från "Stitch - experiment 626" är baserad på den franska hånande vakten från Monty Python and the Holy Grail från 1975.

2. I "Stitch Has a Glitch" var Daveigh Chase som gör originalrösten till Lilo så upptagen med att jobba med tv-serien Lilo & Stitch att hennes bästa kompis Dakota Fanning fick göra Lilos röst i filmen.

Daveigh Chase och Dakota Fanning

Kommentarer
Postat av: Bella

Skulle vara super roligt om du skulle kunna skriva lite rolig fakta om filmen Pocahontas, skulle bli jätteglad :) Pocahontas är en av mina absoluta favorit filmer :D Btw älskar din blogg!

2012-01-15 @ 17:54:35

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0