Familjer

Här är en lista på huvudkaraktärer/sidekicks som bildat familj, antingen i originalfilmen eller i uppföljaren.

Jag tror att jag fått med alla, men som vanligt så får ni gärna kommentera om jag missat någon.
 
Bambi och Feline får tvillingar i originalfilmen "Bambi" från 1942
 
 Pongo och Perdita får femton valpar i originalfilmen "Pongo och de 101 dalmatinerna" från 1961
 
Simba och Nala får en dotter i originalfilmen "Lejonkungen" från 1994,
men syns mer i uppföljaren "Lejonkungen 2 - Simbas skatt" från 1998
 
Ariel och Eric får en dotter i uppföljaren "Den lilla sjöjungfrun 2 - Havets hemlighet" från 2000
 
Lady och Lufsen får fyra valpar i originalfilmen "Lady och Lufsen" från 1955,
men syns mer i uppföljaren "Lady och Lufsen 2 - Ludde på äventyr" från 2000
 
Esmeralda och Phoebus får en son i uppföljaren "Ringaren i Notre Dame 2" från 2001
 
Lena får en dotter och en son i uppföljaren "Peter Pan - Tillbaka till landet Ingenstans" från 2002

Kommentarer
Postat av: jenny

kala,kerchak och deras biologiska unge!

2012-11-26 @ 17:38:59
URL: http://gepardblogg.se
Postat av: M

Jenny: Kalas och Kerchaks biologiska unge dog ju i början av filmen så kanske därför hon inte tog med den.

2012-11-26 @ 21:04:52
Postat av: Emma

Gud vad jag inte tycker om uppföljaren till ringaren i notre dame! Dom ritas på ett helt annat sätt! D:

Svar: Om du går in i kategorin för Ringaren i Notre Dame så kan du läsa ett inlägg om det. Jag håller helt och hållet med dig.
disneysworld.blogg.se

2012-11-26 @ 21:29:50
Postat av: jenny

jag håller med dig Emma!Tecknarstilen i ringaren i notre dame 2 är verkligen gräslig!!!!

2012-11-27 @ 09:45:30
URL: http://gepardblogg.se
Postat av: jenny

duchess,thomas o malley och kattungarna

Svar: Dom fanns redan från början. Här har jag tagit med dom som bildat familj någon gång under filmen.
disneysworld.blogg.se

2012-12-01 @ 10:21:59
URL: http://gepardblogg.se

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0