Någon som tänkt på detta?

 
 

Kommentarer
Postat av: Disneyfan

Först och främst, uppskattar verkligen din blogg! Har fattat att du vill vara anonym och på något sätt gillar jag det. Men borde du inte tjäna pengar på bloggen? Det krävs ju mycket jobb och tid för all fakta och så.

Svar: Tack för dom fina orden! Jag hade inte tackat nej till lite pengar, men jag tror inte att någon annonsör hade varit intresserad. Jag uppdaterar med ett inlägg om dagen och jag har inte ens i närheten av 100 läsare.
disneysworld.blogg.se

2012-11-09 @ 13:53:51

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0