Rykten om Pixars uppföljare

För några dagar sen skrev jag om att Monsters Inc ska få en uppföljare och nu har jag hittat lite rykten som cirkulerar runt på internet.

Hittills har Pixar producerat tre uppföljare till sina mästerverk, men efter lite slösnokande på internet läste jag att Pixar verkar vara inne på att göra ännu fler uppföljare. Det funderas på att göra en fjärde film om Toy story och även Superhjältarna skulle få en uppföljare, men idéen ligger på is för tillfället.

En annan populär Pixarfilm som kommer få en uppföljare är Hitta Nemo, men den beräknas inte ha premiär förrens 2016.


Vilken Pixarfilm hade du velat ha en uppföljare till?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag hade absolut inte velat att det skulle bli ännu en toy story. Tre räcker :) Superhjältarna går bra, men inte Hitta Nemo.
Men om jag fick bestämma så skulle jag helst inte vilja ha en uppföljare till någon av dem :)

2012-09-08 @ 14:27:18
Postat av: Emma

jag vill helst inte att det ska bli nån uppföljare till. om dom gjorde hitta nemo 2 vad skulle hända i den? skulle han försvinna igen? och toy story 4 skulle nog också bli konstig för Andy är ju inte ens kvar :)

2012-09-09 @ 08:02:48
Postat av: EliasPbo

Om du frågar mig så skulle jag vilja ha uppföljare till ALLA Pixars filmer, för jag är ett ENORMT Disney freak och jag tycker alltid att det är sååå spännande att se nya äventyr med originalfilmernas huvudkarakärer och dess vänner, dessutom så är det alltid roligt att träffa nya karaktärer.

2013-07-21 @ 14:28:40

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0