Disney designer princesses collection

För cirka en månad sedan skrev jag om Disney designer villians collection och lovade att jag även skulle skriva om Disney designer princesses collection.

Den 22 augusti 2012 började en prinsessdocka säljas på www.disneystore.com och varje vecka började en ny säljas tills alla tio dockorna var till försäljning.

 

Tråkigt nog kunde jag inte hitta lika mycket information den här gången om vilka accessoarer som medföljer, men jag lyckades hitta skisser på dockorna. Det fanns inte heller så många bilder, men jag hittade ett youtubeklipp som visar dockorna på närmre håll.  

 
Jag lovade även att skriva ett inlägg om andra saker som säljs av samma designer, såsom smink och kläder. Det inlägget är på gång.

Kommentarer
Postat av: Emma

tyckte inte någon var speciellt lik :/

2013-02-20 @ 18:28:42

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0