Vad har hänt med uppdateringen?

Nu har det gått en vecka sedan du skrev sist. Varför då? Saknar inläggen, haha :)
 
 
Jag ber verkligen om ursäkt för den obefintliga uppdateringen, men jag har det inte bra i mitt privata liv just nu och behöver lägga lite tid på mig själv och ta bort alla "måsten". Jag försökte uppdatera så gott det gick innan uppdateringen försvann helt och hållet, men jag kände att mig pressad till slut och ni som bloggar vet ju hur roligt det känns att uppdatera när man gör det för att man måste och inte för att man tycker att det är roligt. 

Bloggen kommer definitivt inte att försvinna eller vara helt tyst i flera månader. Jag behöver bara vila lite just nu. Ni som läst inlägget om hur bloggen kom till vet ju att jag har problem med depressioner och den senaste tiden har jag inte mått bra. Men som sagt, jag tänker inte låta detta bryta ut till något stort så jag kämpar varje dag med att försöka leva så vanligt som möjligt, förutom att jag försöker lägga alla "måsten" åt sidan. 
 
Jag tänkte först fylla dagarna med "gissa filmen" eller "dagens fråga", men jag vill ha variation på den här bloggen och inte bara göra ett halvbra jobb med den. Så det blev tyst istället. 
 
 
Men när jag ändå skriver just nu så ska jag passa på att tacka er. Många av er kommenterar lite då och då hur mycket ni tycker om bloggen, att det är er favoritblogg, osv och jag tror inte att ni förstår hur mycket det värmer och hur skönt det känns att jag ibland kan göra något bra. Ibland får jag kommentarer där folk tackar för en fin blogg, så nu kände jag att det var dags att tacka tillbaka. Tack, tack, tack.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Världens roligaste och påhittigaste blogg :D

2013-02-06 @ 16:15:23
Postat av: Jonna

Tack själv! Det är alltid kul att få läsa både åsikter och fakta om alla olika filmer :D

2013-02-06 @ 21:16:43
URL: http://yonnalicious.blogspot.com
Postat av: Lisa

Känn ingen press att du måste uppdatera bloggen hela tiden den är bäst i världen i alla fall. Hoppas du kommer må bättre snart, go you!

2013-02-07 @ 03:20:21
Postat av: Maj

Sköt om dig! Kramar från mig! <3

2013-02-07 @ 07:53:09
URL: http://majckj.blogg.se
Postat av: amanda

Hoppas det blir bättre med dig! <3 kramar

2013-02-08 @ 00:12:23
URL: http://amandamj.blogg.se
Postat av: Maj

men kan inte förneka att jag saknar din uppdatering :-( Hoppas du mår bra, Kram!

Svar: Jag ska lägga upp något inlägg den här veckan och försöka få igång uppdateringen igen. :)
disneysworld.blogg.se

2013-02-11 @ 12:41:47
URL: http://majckj.blogg.se

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0