Dagens fråga

Här är listan med alla uppföljarna, finns det någon som du inte sett? Själv har jag sett alla, förutom Atlantis 2.

Jafars återkomst
Aladdin och Rövarnas Konung
Skönheten och Odjuret - Den förtrollande julen
Lejonkungen II - Simbas skatt
Pocahontas II - Resan till en annan värld
Den lilla Sjöjungfrun II - Havets hemlighet
Lady och Lufsen II - Ludde på äventyr
Ringaren i Notre Dame II
Peter Pan i Tillbaka till Landet Ingenstans
Djungelboken 2
De 101 dalmatinerna II - Tuffs äventyr i London
Atlantis - Milos återkomst Atlantis
Stitch! Experiment 626
Lejonkungen 3 - Hakuna Matata
Mulan II
Tarzan 2
Lilo & Stitch 2 - Stitch Has a Glitch
Kejsarens nya stil 2: Kronks nya stil
Bambi 2
Björnbröder 2
Leroy & Stitch
Micke och Molle 2
Askungen - Det magiska trollspöet
Den lilla Sjöjungfrun - Sagan om Ariel
Belles magiska värld
Tarzan & Jane
Askungen II - Drömmen slår in

Kommentarer
Postat av: Daniella Axelsson

Jag har faktiskt sett alla uppföljare! :)

2013-01-04 @ 20:14:07
URL: http://eilonwy.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag visste inte ens att det fanns en uppföljare till Atlantis :s alla andra har jag sett, tycker dock ingen är så speciellt bra. jämfört med orginalen iallafall :)

2013-01-04 @ 21:59:44
URL: http://emmagberg.devote.se
Postat av: Izabella

Det vore kul om du la upp klassiska Disney citat från Disney-klassikerna! Typ slänga in något citat lite då och då längst ner i ett inlägg eller så...

2013-01-05 @ 20:24:00
Postat av: Amanda

Hmm...Har nog sett alla förutom Skönheten och odjuret-Den förtrollade julen :)

2013-01-09 @ 17:14:21
Postat av: EliasPbo

Tja, då har nog jag sett alla, önskar dock att det kom fler uppföljare, och då tycker jag att man borde göra följande:

Snövit 2

Pinocchio 2

Dumbo 2

Alice i Underlandet(minst 20 filmer)

Törnrosa 2

Svärdet i stenen 2

Aristocats 2

Robin Hood 2

Taran och den magiska kitteln(minst 5 filmer)

Mästerdetektiven Basil Mus(minst 7 filmer)

Oliver och Gänget 2

Herkules 2

Skattkammarplaneten 2

Plus den tredje Bernard och Bianca filmen som jag tidigare läst i denna blogg.

2013-07-21 @ 14:41:11

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0