Moana

Det har kommit ut lite mer information och bilder från Disneys nästa klassiker. Här kan ni läsa mitt förra inlägg om filmen.

Filmen utspelar sig 2000 år före vår tid. Den fjortonåriga Moana seglar tillsammans med guden Maui över havet för att söka efter en ö.

Filmen skulle ha premiär 2018, men datumet har nu ändrats till den 23 november 2016. Det är den första Disneyfilmen med polynesiskt tema sedan Lilo & Stitch. Enligt rykten funderar Disney på att döpa om filmen till "Spirited".

 
 

Kommentarer
Postat av: Louie

längtar så efter denna filmen, men jag hoppas de behåller namnet moana^^

Svar: Jag håller med. Titeln är perfekt.
disneysworld.blogg.se

2014-12-22 @ 17:40:15
URL: http://louielei.blogg.se
Postat av: EliasPbo

Jag ser framemot den här filmen

2014-12-24 @ 10:41:33
Postat av: EliasPbo

Om Moana är fjorton år så kommer hon att konkurrera med Snövit att vara Disneys yngsta prinsessa.

2014-12-29 @ 23:43:15

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0