Vilka filmer kommer ut i år?

Under 2014 kommer det komma ut några nya filmer, men det finns knappt någon information om dom än. Det mesta jag lyckats hitta hittills är spelfilmer.

Klassiker:
- Frost (31 januari)

Uppföljare:
- Quest for the queen (Tingeling 5)

Övriga animerade filmer:
- Phineas & Ferb

Pixar:
- Planes - Fire and rescue

Spelfilmer:
- National treasure 3
- Saving Mr Banks (21 februari)
- Muppets most wanted
- Maleficent (28 maj)
- Jungle Cruise
- Tomorrowland (tidigare känd som "1952")


Kommentarer
Postat av: Izabella

Kommer Saving mr Banks på bio? :)

Svar: Ja, den 21 februari.
disneysworld.blogg.se

2014-01-01 @ 23:47:52
Postat av: Emelie

Draktränaren 2 kommer väl också i sommar?

Svar: Ja, men det är Dreamworks som gjort den.
disneysworld.blogg.se

2014-01-04 @ 22:41:03
Postat av: Mikaela

Vilken bra blogg, smart idé den skiljer sig från andras :)

Svar: Tack så mycket. :)
disneysworld.blogg.se

2014-01-09 @ 14:38:44

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0