Hur gamla är alla Disneyprinsessor?

En läsare frågade hur gamla alla prinsessor är. Jag har skrivit ett inlägg om det tidigare som jag nu inte kan hitta, så jag skriver nu ett nytt med några extra kvinnliga karaktärer som jag hittade.

Alice, 7 år - Lena, 12 år - Eilonwy, 12 år - Snövit, 12 år
Aurora, 16 år - Ariel, 16 år - Jasmine, 15 år - Mulan, 16 år - Merida, 16 år
Pocahontas, 16 år - Belle, 17 år - Rapunzel, 18 år - Anna, 18 år
Askungen, 19 år - Esmeralda, 19 år - Tiana, 19 år
Meg, 20 år - Jane, 20 år - Elsa - 21 år - Kida - 8000 år

 



Kommentarer
Postat av: Eliaspbo

men oj oj oj Kida är urgammal, och fortfarande ung.

2014-06-05 @ 11:04:58
Postat av: A

Oj, är Snövit bara 12 år gammal!

2014-06-05 @ 16:57:25
Postat av: Emma

Jag skulle aldrig kunna gisa att Snövit bara var 12 år!

2014-06-05 @ 22:17:13
URL: http://stockholmskatten.se
Postat av: Nadja

Hur gamla är prinsarna då?

2014-06-06 @ 16:32:05
URL: http://cherrystar.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag trodde snövit var 14 :o

2014-06-08 @ 15:46:07
URL: http://Knasboll.devote.devote.se
Postat av: Karin

Oj, vad unga vissa är :o Jag trodde att Snövit var minst 30 ...

2014-06-09 @ 11:00:20
Postat av: EliasPbo

Amen, nu får du skärpa dig, Snövit är 14 år, Alice är 12 år och Pocahontas är 18 år, att du aldrig lär dig det! Och Karin borde också skärpa sig om hon tror att Disneyprinsessorna är så gamla. Emma har helt rätt i att Snövit är 14 år.

Svar: Jag börjar bli jävligt trött på att dagligen få negativa kommentarer från dig där du klagar på min blogg. Skapa en egen blogg och låt min vara ifred!
disneysworld.blogg.se

2015-02-28 @ 07:05:08
Postat av: KJ

Hej! Ursöt blogg! Jag undrar vilken film prinsessan "Lena" är med i? känner inte igen henne :) Såå tacksam för svar!

Svar: Tack! Lena är ingen kunglighet på det sättet, utan hon är en kvinnlig karaktär i Peter Pan.
disneysworld.blogg.se

2015-03-09 @ 20:54:46
Postat av: Eliaspbo

Fårlåt mig så jättemycket för mina negativa kommentarer, kan du fårlåta mig? Jag menade inget illa. Men "jävligt" är nog inte rätt ord, det är fult att svära. Jag är ledsen för mina negativa kommentarer, men jag tål inte felaktig fakta och jag har funktionshindret autism, jag försöker bara hjälpa till. Men oavsett vad jag säger menar jag bara väl. Men jag vet faktiskt inte hur man skapar en egen blogg, det kan dessuton kosta pengar och jag sparar på pengar och är bara 19 år gammal.

Men SNÄLLA, tänk på att jag menar väl oavsett vad jag skriver och att jag har funktionshindret autism, jag kan skriva mer om mitt funktionshindret autism. Nåja, med inlägget "Sådan är den genomsnittliga Disneyprinsessan" har jag förlåtit dig. Och återigen förlåt mig för mina negativa kommentarer, kan du förlåta mig?

2015-08-10 @ 11:00:38

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0