"Simba...? Han lever! Han lever!"

Jag vill bara uppdatera om att jag inte är död, jag bara jobbar väldigt mycket och sover resten av den lediga tiden.

Jag älskar verkligen min blogg och bryr mig mycket om den, så jag tänker inte låta den dö ut. Jag vill dock inte lova när uppdateringen kommer sätta igång eller hur mycket det kommer bli eftersom jag, liksom många andra flitiga bloggläsare, hatar när bloggare lovar bättre uppdatering som inte sker.

Men när jag ändå skriver ett inlägg och börjar fundera på vad jag kan uppdatera om, så kan jag lika gärna fråga mina läsare vad dom är intresserade av. Utan läsare ingen blogg, eller hur?

Sist jag körde igång "20 frågor" tog det ju i och för sig ett helt år för mig att avsluta det, men det höll uppdateringen i full rullning. Så har ni några idéer? Saknar ni "gissa filmen", "historielektion" eller något annat sorts inlägg?

För jag har väl några läsare kvar? Eller?


Kommentarer
Postat av: Julia

Gissa filmen tycker jag att du ska fortsätta med!

2014-11-07 @ 00:07:55
Postat av: Lisa

Åh vad roligt med ett inlägg! =) Låter som du har ett tufft jobb ^^
Jag gillar de flesta olika typer av inlägg, men bäst olika typer av udda fakta om filmerna lite "visste du att.." stuket.

2014-11-07 @ 02:01:18
Postat av: Lisa

Åh glömde "gissa citat" (Y)

2014-11-07 @ 02:02:13
Postat av: EliasPbo

Visst har du det! Jag är Disneys största beundrare och det vill jag förbli!!!

2014-11-07 @ 07:48:57
Postat av: Lina

Oja vi är kvar!
Jag gillar detaljer, typ gömda grejer i filmer.
Och bakgrundhistorier som man inte får veta i filmen.
Och borttagna scener! :D
Och folks olika teorier om filmernas mening (Finns massor på internet, folk kan komma på de mest invecklade teorierna)

2014-11-07 @ 13:24:19
Postat av: t

fakta om olika disney filmer behöver jag mer av :D

2014-11-07 @ 13:42:34
Postat av: Emma

HISTORIELEKTION! :D

2014-11-07 @ 15:40:07
URL: http://ggary.blogg.se
Postat av: Emma

Det vore jättekul om du kunde göra fler inlägg med "historielektion!:]

ps Jag kollar in nästan varje dag!

2014-11-07 @ 15:59:43
Postat av: Karin

Mig har du kvar och jag älskar alla inlägg du skriver:)

2014-11-07 @ 19:52:39
URL: http://forevermore.blogg.se
Postat av: J

Håller med Lina, skriv gärna om olika teorier om filmerna. :)

2014-11-07 @ 23:00:52
Postat av: Sarah

"Okänd" fakta om filmerna, idéerna runt dem etc. Kanske jämföra originalet (oftast boken) med filmen?
Tack för en bra och intressant blogg!

2014-11-08 @ 21:31:12
Postat av: Jonna

Jag är nyfiken på de kommande projekten!

2014-11-08 @ 22:59:30
URL: http://yonnalicious.blogspot.com
Postat av: Kexet

Jag är ny och ska börja läsa! :D
Älskar Disney och allt där till!

2014-11-11 @ 10:51:36
URL: http://www.nattstad.se/redantaget
Postat av: Wilma

Gör ett till inlägg om Moana! Nu finns det ju bilder osv :)

2014-12-07 @ 18:24:49

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0