Glad alla hjärtans dag!

 

Kommentarer
Postat av: Louie

Glad alla hjärtans dag :D

2015-02-14 @ 11:29:25
URL: http://louielei.blogg.se
Postat av: EliasPbo

Tack så mycket, jag säger detsamma.

2015-02-15 @ 10:10:39
Postat av: EliasPbo

Jag skulle VÄLDIGT GÄRNA ha information om när Taran och Den Magiska Kitteln och Mästerdetektiven Basil Mus ska släppas på BluRay i Sverige.

Dessutom skulle jag vilja ha information om Disneys omdubbningar. Jag vet att det var för ljudkvaliten och språkbruket. Hos Dumbo ser jag dock absolut ingen anledning att dubba om den ytterligare en gång när Svärdet i Stenen, Djungelboken, AristoCats, Robin Hood, Bernard och Bianca, Micke och Molle och Mästerdetektiven Basil Mus har fått behålla sina svenska dubbningar på både VHS och DVD.

Svar: Det enda jag kan hitta är att Lejonkungen snart kommer släppas igen, men inget mer. Det är svårt att hitta något om omdubbningar, men jag ska se vad jag kan hitta.
disneysworld.blogg.se

2015-02-16 @ 20:53:43

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0