Om Disneyprinsessorna hade haft mänskligt hår

 

Kommentarer
Postat av: Eliaspbo

Jag tycker attderas hår redan är mänskligt i filmerna, föresten, glöm inte att lägga in Törnrosa, Tiana, Rapunzel, Merida, Anna och Elsa. För omväxlings skull, lägg också in Alice, Lena, Eilonwy, Esmeralda, Megara och Jane.

2015-03-02 @ 08:09:45
Postat av: EliasPbo

Vet du vad? jag har även hittat Disneyprinsessornas jämförelse på deras midjor:
www.buzzfeed.com, sök på If Disney Princesses Had Realistic Waistlines

2015-03-11 @ 22:19:16
Postat av: Anna

Jag vet inte om du har sett den nya Disney filmen Descendants. Men jag undrade (om du sett den)att du kanske vet hur alla filmerna egentligen slutade..

Svar: Jag har sett filmen, men jag förstår inte riktigt din fråga. Du får gärna omformulera dig :)
disneysworld.blogg.se

2015-10-04 @ 11:28:01

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0