Tionde ursäkten

Hej! Hur mår du? 
Jag saknar dina blogginlägg jättemycket... Du förgyller min vardag med din blogg. Så hoppas du fortsätter blogga! 
 
 
Hej, jag jobbar mycket och länge så jag är ofta trött och utmattad när dagen är över. Men jag tänker inte sluta blogga, även om inläggen är sega och uppdateringen har sett bättre ut. Jag försöker att ha lite halvfärdiga inlägg i utkastet som jag ibland kan skriva vidare på innan dom publiceras. 

Men jag uppskattar verkligen att ni fortfarande besöker bloggen. Jag har haft den i för många år för att sluta nu och jag älskar fortfarande Disney och älskar att dela med mig av information. Jag ska försöka fixa så att det iallafall blir ett inlägg i veckan.

 

Kommentarer

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0