Ska jag lägga ner bloggen?

Jag har drivit den här bloggen i fem år nu. Det har gått upp och ner med uppdateringen, men jag har gjort så gott jag kan. I höstas bestämde jag mig för att ta tag i bloggen ordentligt och hålla uppdateringen igång, men nu efter några månader kan jag inte blunda för att det känns som om jag bara har några få läsare kvar. Enligt besöksstatistiken har jag hur många som helst, men ändå får jag knappt en kommentar på varje inlägg.
 
Det tar mycket tid att skapa inlägg och jag börjar fundera på om det är värt att lägga energi på detta. Jag funderar alltså på att publicera dom halvfärdiga inläggen som finns på datorn och sen avsluta bloggen. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Louie

Jag tycker mycket om din blogg, kommenterar inte så ofta (är dålig på det) men läser varje inlägg:)
Så jag hade tyckt det känts lite synd, men du ska göra det som känns bäst för dig!

2016-02-08 @ 13:00:14
URL: http://louielei.blogg.se
Postat av: Emma

DU KAN INTE! Jag älskar din blogg! Jag älskar alla inlägg! Snälla fortsätt!

2016-02-08 @ 13:50:08
Postat av: Amanda

Nej jag tycker/hoppas absolut INTE att du lägger ner bloggen! Din blogg är hur härlig som helst och älskar att gå in och lära mig ny fakta om mina barndomsfilmer som jag älskar än idag! Går till och med in och läser dina gamla inlägg då och då hehe :) Så hoppas verkligen du fortsätter, jag är en sån människa som inte brukar kommentera bloggar för jag tänker inte på det, men snälla fortsätt så kommer jag definitivt lämna fler kommentarer ♥

2016-02-08 @ 14:19:33
Postat av: Malin

Hej! Jag går in på din blogg flera gånger i veckan i hopp om att få läsa något nytt! Jag kommenterar ibland... Men är tyvärr inte jätte bra på det. Jag tycker absolut inte du ska lägga ner bloggen för jag älskar den!!!

Mvh Malin

2016-02-08 @ 20:26:01
Postat av: Sofia

Nej gör inte det! Tycker att den här bloggen är den bästa bloggen!Så intressant och rolig att läsa! snälla fortsätt att blogga! I alla fall ha kvar den så man kan fortsätta läsa om man vill...

2016-02-08 @ 21:00:25
Postat av: Karin

Nooo, du får inte lägga ner :( :( Tycker själv att det är konstigt att ha många besökare enligt statistiken och ändå bara några enstaka/inga kommentarer, men skulle bli väldigt ledsen om du avslutade.

2016-02-08 @ 21:09:45
URL: http://forevermore.blogg.se
Postat av: EliasPbo

Snälla, håll kvar den, jag uppskattar verkligen både dig och din vackra blogg (trots vissa små brister), så jag tycker att den borde finnas kvar.

2016-02-09 @ 23:00:01
Postat av: Jonna

Jag kan ju förstå också att efter fem år så finns det kanske inte så mycket nytt att skriva om. Om bloggen avslutas hoppas jag att inläggen finns kvar ändå! =)

2016-02-10 @ 09:34:57
URL: http://yonnalicious.blogspot.se
Postat av: Jonna

Nej snälla ha kvar bloggen. Älskar att gå in och se att du har skrivit ett inlägg <333

2016-02-10 @ 17:35:20
Postat av: Karin

Tipsar om denna tumblr ifall du saknar inspiration (man kan besöka den även fast man inte har tumblr) http://disneyyandmore.tumblr.com/

2016-02-11 @ 12:00:25
URL: http://forevermore.blogg.se
Postat av: viktoria

Du ska ju absolut göra vad du själv känner, det är ju ändå du som bloggar och ska göra det för att du vill göra det :)
Men jag är inne nästan varje dag och kollar om det finns något nytt att läsa, tom läser gamla inlägg, så hoppas du fortsätter :)

2016-02-11 @ 16:30:23
Postat av: Ellinor

Gör vad som känns bäst, men gillar verkligen den här bloggen :)

2016-02-12 @ 11:02:56
URL: http://pinkpanda.webblogg.se
Postat av: Johanna

När jag hittade din blogg blev jag överlycklig, och du gav mig ett leende på läpparna :)
Och jag tycker absolut inte du ska sluta blogga, du gör ett fantastik underbart jobb :D <3

2016-02-12 @ 15:47:07
URL: http://www.nouw.com/redantaget
Postat av: Anonym

Nej, sluta inte!! Så rolig information och kul att läsa. Älskar Disney och du har en jätte bra blogg!

2016-02-13 @ 08:58:28
Postat av: Lisa

NEEEEEEEEEEEEJ DU FÅR INTE SLUTA DÅ BLIR JAG EMO EMO EMO EMO EMO EMO!!!! Jag läser varje inlägg!!!

2016-02-17 @ 00:42:20
Postat av: Anonym

Neeeeej!!! Älskar din blogg! Looovar att kommentera mer 😁

2016-02-18 @ 10:49:02
Postat av: Andrea

Nej det tycker jag absolut inte att du ska göra! Älskar din blogg!

2016-02-22 @ 13:50:03
Postat av: Ida

Jag ska åka till Eurodisney imorgon och har visat din blogg för min lillasyster som är 9 och ska dit för första gången, vi båda hoppas du kommer fortsätta med bloggen, oavsett om det är ett inlägg i månaden eller om året så har jag din blogg som bokmärke både på datorn och i mobilen :)

2016-03-23 @ 13:41:17
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

ha kvar den, hittade precis hit ju :)

2016-07-19 @ 13:47:42
URL: http://efji.blogg.se/

Innan du kommenterar...

Jag blir jätteglad av era kommentarer, så jag tackar redan nu. Om du har en fråga så ställ den och så svarar jag antingen direkt i kommentarsfältet eller i ett inlägg som hamnar i kategorin "Frågor och svar".

Om det finns någon speciell film du vill läsa mer om, så tveka inte att skriva. Även om filmen inte är så populär så kan man alltid hitta något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0